S

Vad finns det att älska? Vad är det med lycka som gör mig så rädd..
Har så underbara vänner som finns där för mig när jag behöver dem, men varför känns det så ensamt. Så kallt.
Pratade med Rubin om äldre männsikor, deras åsikter och funderingar kring livet och framtiden. Skillnaden mellan då värld och nu världen. Hur trevligt och intressant det är med äldre och hur sjukt vi lever. Världen är snart blott en illusion,snart en scen som gömmer sanningen med ljus och teknologi.
Världen har förändrats så enormt en senare tid. Nu är det vapen,våld,våldtäckter,teknologi som bara växer mer och mer. Små barn som är ute till ett på kvällarna och föräldrar som slutat engagera sig. Männsikor som bara accepterar tiden som den kommer. Som accepterar den nya livsstilen, och dess baksidor. Om jag kunde,skulle jag rymma.Rymma till en stuga någonstans bortom allt. Bortom omvärlden och teknologin. Någonstans där jag kan vara ensam, leva livet som det kommer,utan stress och saker att leva up till. Bara vara,bara leva. Låta tiden rinna utan klockan som slår och minuter som tickar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0