S

Sitter i skolan och har min sista lektion för idag! Samhäll, gillar poltik och är jätte intresserad, men har inte alls lust att börja med en ny uppgift nu när jag har så mycket annat att göra innan lovet. Uppsattser,essäer,frågeställningar,och en massa annat. Just nu vill jag bara hem och göra klart allt detta så jag slipper det. Tur att det snart är slut! Synd med dåligt väder, men spelar ingen roll när jag ändå måste tillbringa dagen/kvällen och natten vid datorn. Däremot väldigt intressant att skriva om vad olika partier säger om miljöfrågorna och sedan jämföra det med handling och olika diskutioner kring detta inom partierna. Lite intressant att dem inte alltid är på samma sida som vad deras parti står för i vissa fall..

Jag funderar på varför jag har så mycket läsare på bloggen när jag bara skriver om väldigt ointressanta saker och om min vardag? Vad är det för intressant med det? Men ska inte klaga, jag antar att det är meningen att få läsare på bloggen och inte klaga på att jag har många. Ska kanske försöka skriva om lite mer intressanta ämnen, men just mi har jag ingen tid och heller ingen lust att fixa till designen på bloggen heller. Det kommer när det kommer helt enkelt.

/ Lilla S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0