S

Nu är jag hemma i stan och väntar på att få åka ut till min stuga! Tog en snabbis till stan och handlade tunna strumpbyxor och vita stay up. Är så enormt stressad nu, med allt som ska göras så blir helt förvirrad och är trött konstant. Har mått illa sen i söndags desutom, inte roligt alls.
Jätte lång och jobbig dag i skolan till råga på allt. Har mått dåligt, men får inte bli sjuk, med tanke på hur mycket jag varit sjuk och hur mycket jag/vi har att göra nu.
Förhoppningsvis blir morgondagen lugnare och jag ska göra klart det sista på webbdesignen också. Nu har jag engelska nationella speaking klar och naturkunskapsprovet klart. Det var det värsta. Nu är det bara någon uppsatts, två essäer och en hel del frågeställningar och redovisningar *suck*
Hoppas på att söt Jessica har lust att börja träningssimma med mig. Så tråkigt ensam eller med mor, när jag inte träningssimmar (som jag börjat göra tre eller fura gånger i veckan) så ska jag gå eller springa med Melker! eller ensam. Vill få upp min kondition! och min självkänsla som fallit med konditionen. Rida? Ja kanske det, jag vill så gärna, men det är tiden som är det största problemet nu när skolan kräver så mycket tid. Ska bli skönt med tvåan och trean som är mer slappa och mer estetiska ämnen.
Puss på er

/Lilla S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0