S

Äntligen har jag fått hem laptopen till landet! Har väntat på att kunna plugga nu sen jag kom hem från skolan. Vill bli klar med allt så jag slipper det i helgen och senare. Medans jag väntat satte jag upp stafliet efter mycket om och men om hur jag skulle gå till väga,och mycket svordommar, nu står den åtminstonde upp, vet dock inte om den ska se ut såhär, men ser helt okej ut. Andreas kom också över en stund, så vi satt i vårsolen utanför min stuga och prata om allt möjligt. Blir troligen stan i veckan och fönstershoppa lite! Vilken tur att man har en kusin som är helt fantastiskt underbar,och som ställer upp i alla lägen.
Ska försöka tvinga med Jessica till att träningssimma med mig hedan efter. Vill göra något,och med simmning tränar man hela kroppen och det är nyttigt.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, och sen bara ta det lungt.

//Lilla S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0