S

  • Historia uppsats check
  • Engelska uppgift check
  • Samhällsfrågor check
  • Naturkunskapsfrågor check
Nu har jag bara elva saker till att göra innan nästa vecka. Två essäer, två prov, två frågeställningar, en photoshopbild,en svartvit skräckbild, webbdesignen och lite annat. Det är enormt mycket nu de sista veckorna i skolan,och jag som redan är stresskänslig känner av det väldigt lätt, men det ska säkerligen gå bra! Idag ska jag jobba klart med några rättningar och frågor, sen hade jag  tänkt sova den här natten som omväxling kanske? Hoppas jag kan det,för jag  behöver vila upp. Kan inte leva på kaffe för att hålla mig pigg i flera dygn. Slutade tidigt  idag så satte mig och solade på altanen i shorts och linne. Vill bli brun!

/Lilla S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0