S

Upptäckte att jag fortfarande inte ändrat språk på mobilen. Dock lite skumt att allt står på svenska förutom dagar och månader. Blir så irriterad över android mobilen som går sönder stup i kvarten. Däremot väldigt skönt att ha tangenter på mobilen, och inte tangenter i mobilen ( även fast jag har det med,lite onödigt...)
Tänkte försöka plugga klart med allt som ska lämnas in imorgon. Har en hel hög, men ingen jag orkar jobba klart med. Måste ta mig samman, så jag inte slipper stressa i sista minuten (som jag redan gör med vissa arbeten)
Ska bli riktigt häligt med sommarlov snart. Bara tre hela skolveckor kvar, sen är det slut,och då måste jag börja med skissandet på allvar. Har mycket ideér och en beställning att göra! 


// Lilla S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0